Netwerkbijeenkomst financieel management en verantwoording passend onderwijs

Ook in 2018 organiseren wij voor ‘financials’ twee netwerkbijeenkomsten rond het thema financieel management en verantwoording passend onderwijs. Tijdens deze kosteloze netwerkbijeenkomsten wordt u op de hoogte gebracht van actuele informatie over bekostiging en bedrijfsvoering. Daarnaast is er ruimte om ervaringen uit te wisselen, bijvoorbeeld over het inrichten van de financiële administratie, de administratieve organisatie binnen het SWV en de planning-controlcyclus in relatie tot verantwoording.

Tijdens de bijeenkomst is er veel ruimte om van elkaar te leren, van gedachten te wisselen en gezamenlijk tot nieuwe inzichten te komen rondom het thema bedrijfsvoering passend onderwijs.

Programma

Ongeveer een maand voor de bijeenkomst wordt het definitieve programma gepubliceerd. De bijeenkomst zal ingaan op actuele thema’s en vragen die spelen in de sector. De netwerkbijeenkomsten zijn als serie bedoeld. U kunt naar alle bijeenkomsten komen, maar dit is niet verplicht. U dient zich voor alle bijeenkomsten afzonderlijk aan te melden.

Praktische informatie

Data: 8 maart en 8 november 2018
Tijd: 9.30 uur – 16.00 uur
Doelgroep: Mensen die binnen het samenwerkingsverband in een lijn- of een staffunctie met financiën te maken hebben, alsmede voor administrateurs die de financiële administratie verzorgen (bijvoorbeeld werkzaam bij een administratiekantoor of een schoolbestuur).
Programma: Het programma ontvangt u na aanmelding.
Locatie: regio Utrecht (definitieve locatie volgt)
Kosten: Er zijn geen kosten verbonden aan deze bijeenkomsten
Aanmelden: Via het aanmeldformulier

Terug naar overzicht
Praktijkvoorbeelden

Praktijkvoorbeelden

Het is niet nodig om zelf opnieuw het wiel uit te vinden.
Laat u inspireren door onze praktijkvoorbeelden.

Scan passend onderwijs

Scan passend onderwijs

Vul de scan passend onderwijs in en krijg een helder beeld van de stand van zaken op uw school.

Wat is passend onderwijs?

Wat is passend onderwijs?

Leerlinge Syl van der Priem stelt deze vraag op haar eigen school en doet verslag in het filmpje. Het filmpje is gemaakt ter introductie van een congres.